arzu_glyprk Selam güzel anneler, Eğer kızım olursa ismini yağmur meva koymak istiyorum sizce ikisimi daha güzel ( yağmur meva ) yoksa sadece meva ‘mı ? ☺️❤️
Syka7 arzu_glyprk benimde duru meva koymaya niyetim var canım ama eşim istemiyor 🥺 mevanın anlamı çok hoş yağmur ismiylede güzel olmuş canım ben 2 isim taraftarıyım 💁🏻♀️😊
arzu_glyprk Syka7 demi iki isimin anlamları çok güzel oluyor bende ikisi taraftarıyım kararsız kalabiliyorum tabi 😛 teşekkürler canım