Canoglum Merhaba bayanlar , gebelikte saç boyatma hakkinda ne düşünüyorsunuz , diplere deydirmeden ombre yapılsa zararı olur mu acaba onerileriniz bilgileriniz nelerdir? 😊
Muslumeuuz Canoglum canım ben doktorumla konulmuştum bu konuyu 4. Aydan sonra herhangi bi sıkımtı olmuyacagını söyledi
Canoglum Dibe deydirmeden ağzıma da maske takarak 35. Haftada boyatmak istiyorum 😊 33+4 bugün... Yorumlar için teşekkürler kızlar 😍