Feriha Merhaba arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım. 16 haftalık oldum. Cinsiyetini öğrenmek için doktora gidecektik önümüzdeki cuma günü fakat sabah kanamam geldi kahverengi renkte.acilen Doktora gittik. Kan bir yerde toplanmaya başlanmış o yüzden kanamam gelmiş dedi. Net olarak şu yüzden olmuş demesi. Fakat benim tozlara herşeye alerjim var hapşurunca karnıma inanılmaz bir baskı oluyor bu bir ihtimal diye kulak burun boğaza yönlendirdi gittik iğne verdiler ordan alerjiye karşı bir defaya mahsus vuruldum. Burun spreyi verdiler onları kullanıyorum şimdi. Kadın doğum doktorum da 100 mg ilk.progestan verdi magnezyum hapı verdi Fakat iğne vermedi. Herkes iğnenin haptan çok daha etkili olduğunu söylemiş benim gibi düşük tehlikesi olan arkadaşlar. İğne konusunda ne yapmalıyım başka bir doktora görünmeli miyim.kafam çok karışık
Benanneyim Benimde öyle oldu canım kahverengi demek daha önce kanaman olmuş ama o an dışarı akmamış daha sonra eskidiği için rengi kahverengi dönmüş demek... kırmızı olan kanama taze anlık kanamadır miktarı ne olırsa gidilmelidir.eğer
Feriha Hemen gittik hiç beklemedik doktor Progestan verdi. Herkes iğne daha iyi olur diyor. 5gün sonra tekrar gitsem mi doktora acaba
Nesexx Feriha bence progestanı fitil olarak kullanmak iğneden iyi iğne çok ağır bacağınızı hissetmiyorsunuz vurulunca gerek görseydi iğne verirdi zaten
Feriha Şimdi karın ağrım hafif hafif başladı. Endişeleniyorum bir şey olur mu? Ana kanama durdu gelmiyor şuan kanama fakat ağrı var karnımda normal midir