Elifbozgul
Merhaba kızlar. 12+3 haftalık hamileyim. Ve bugün kontrole gittim bebeğimin ense kalınlığı 5.9 denildi. Doktorum bu durum çok riskli olduğunu ve araştırmalar yapılacağını söyledi. Dün ikili tarama testi yaptırdım. Ama sonuçlar 1 hafta 10 günü bulur dediler. Cok korkuyorum başınıza böyle bişey geldi mi ne yapmalıyım