Sedaayyldz buna önce doktorunuz ve bebeğiniz karar versin 🤗 3. Sezeryanı olacak biri olarak,önce şartları değerlendirmenizi ve doktorunuzu dinlemenizi öneririm.adı üstünde normal doğum. Öncelikli tercih bu olmalı bence. Ha olmuyorsa sezeryanda kötü değil,ben çok memnunum,zorunlu olmasaydımda belki sezeryan tercih ederdim,bilemiyorum. Hakkınızda hayırlısı olsun