Ruhsuz ben gebeliğimi öğrendiğimden beri o metalik tat hep var yemekten sonra bile olabiliyor bazen o anlarda meyve, jelibon, sakız falan atıyorum ağzıma çok rahatsız edici oluyo çünkü 🤦🏻♀️ Onun haricinde bir sıkıntı yaşamıyoruz çok şükür 🙏🏻 12+5’iz 🐥