Pilatescadisi Bulantı, iştahsızlık ve kusmalarıma daha fazla dayanamadığım için gebeler için özel tasarlanan prilam dr aldım, gece mi kullanıyorsunuz yoksa gündüz mü ? Ve kaç tane içiyorsunuz ?
Balimkiz Pilatescadisi canım gece yatmadan 2 tane içiyodum kurtarıcım olmuştu benim çok iyi Bi ilaç 19.haftama kdr kullandım daha yeni bıraktım
mirage_90 Pilatescadisi Gece yatmadan iki tane içiyosunuz etkisi öyle oluyo gün içinde devam ederse bi tane daha alabilirsin zararsız bişey o ilk aylar kurtarıcım olmuştu
Ummugulsum_44 Pilatescadisi gece yatmadan yazıyor ben ilk aldığımda gündüz içmiştim bulantı yaptı gece yazıyormuş zaten görmemişim gece yatmadan içiyorum
Mgtl Ben gündüz kahvaltı yaptıktan sonra daha doğrusu yiyebilirsem bisey ler yedikten sonra içiyordum ama sanki bazen ise yarıyor bazen yaramıyor gibiydi. İki tane içenler de oluyormuş öyle okumuştum burada ama sen 1 tane ile devam et etki etmezse doktora sorup arttırabilirsin. İnşallah geçer 🙏😔
tugcebyl Ummugulsum_44 benim doktorum sabah akşam demişti acaba iki tane gece içsem daha mı yararlı olur tamamen kesiliyor mu bulantınız? Ben içsem de mutlaka bir iki kere kusuyorum
Suveydaa Pilatescadisi sabah aç karına çok bulantın olursa 2 tane al dedi doktorum, çok şükür rahatlattı
Deriko Pilatescadisi 22. Haftadayız hala kullanıyorım prılamı zararsız bı ılac sanırım doguma kadar da kullanacam gıbı duruyor hala gecmedı bulantılarım kullanmadıgım zaman hıc bısey yıyemıyorum gecelerınyatmadan ıkı tane sabahdangecmezse bır tane alabılıyorsun baslarda bole kullandım bıraz hafıfledıgı ıcın sımdı yatatken bıre dusurdum doktoruna danıs bence kullanma talımatını durumuna gore yonlendırır
Snglkmlalp Pilatescadisi gece yatmadan 2 tane içiyorum ben. Sabah da onzyd içiyorum bi tane. Doktorum verdi ikisini de. Dayanılacak gibi değil çünkü bulantı ve kusmalarım. Hiç bişey yedirmiyor. İki ilaca rağmen naneli Sakızla dolaşıyorum bütün gün. Şu an daha 8+4 üm. Allah yardımcımız olsun.
Ezgievrenn 14.haftam bitti hala kullanıyorum bi akşam bi sabah aç karnına içiyorum yemek yediysem de 1 saat sonra falan içip yarım saat bişey yemiyorum etki etsin diye. umarım bi zararı yoktur doktorumda bu ilacı bilmiyor bişe demedi.