Gulay544 canım normal de şekerinin olup olmaması ile ilgili değil gebelik şekeri tamamen gebelik durumda gelişiyor ve doğumdan sonra bitiyor. Malum bu dönem de beden tamamen farklı bi metabolizmaya dönüşüyor. Benim bebeğim 4 hafta önden gidiyor ama şeker de Yok . ben ve eşim uzun ve yapılı olduğumuz için genetik olarak önden gidiyor ve mecburi sezaryen olacağım. 36 haftada 3750gr ve 53cm boyu vardı şimdi 37+2 olduk kim bilir kaç oldu. 2 hafta önden gitmeyi çok bi problem olarak görmüyor doktorlar 3 haftadan itibaren bi dikkat etmek gerekiyor