Sahika90 Hanımlar adet günüm geçmeden 1 Gün önce pazar Gece 20.48 beta öğrendim bugun öğlende 27.90 olarak tekrar beta cıktı ama biliyorum ki bu değerin 40 larda olması gerekirdi ne yazıkki bu 4. Hamileliğim ve diğer üçünüde düşürdüm. Başından geçen bu tarz betalarla toparlayan oldugumu hiç fikir verirseniz cok sevinirim. Bir ihtimal acaba yeniyken böyle az artıyo olabilirmi diyorum ama ihtimalde cok veremiyorum 😐Takdir edersiniz ki içim paramparça 4. Tekrar düşüreceğim gibi düşünüyorum. Teşekkürler 🙏🏼
HilalAltun Sahika90 doktora gösterdiniz mi sonucu . İlk başlarda daha çok artması gerekiyor. Yani 48 saat sonra en az ikİ katı olmalı.. doktor daha net bişey söyler tabi
Pnrbtr Sahika90 aynı şeyleri yaşıyoruz. Benim de 3. Kaybım oluyor bu. Cumartesi 17 hcg değeri ile o kadar mutlu oldum ki. Pazartesi pembe bi kan geldi, akşamına test verdim ve değer 10 a düşmüş. Ne diyeyim, artık kelimeler bitti.
alsk Sahika90 merhaba çok uzun zaman olmuş ama sonrasında ne oldu yükseldi mi cevaplarsanız çok sevinirim
Sahika90 HilalAltun henüz doktorum yanıt vermedi ama evet biliyorum 2 kat artması gerek sanırım buda gidicek
Sahika90 Pnrbtr elimizden sabretmekten dua etmekten baska birşey gelmiyor allah isteyen herkeze içinde de bizlere nasip etsin diyelim. Benim düşmedi ama olması gerektiği gibi artmamıs yüksek ihtimal 4.ye kaybedicem gibi duruyor ne yazıkki 😔
Pnrbtr Sahika90 senin de düşmüş bence yani şöyle yükselmiş daha da ama şimdi düşüşe geçmiş sen 27 de yakaladın. Ama inşallah düşmemiştir iniallah şimdilik böyledir artar
Sahika90 Pnrbtr Benim şöyle canım adetim gelmeden öğrendim ben adet günümü henüz bir gün geçti 20 ile başladım Normalde Kırklara çıkması gerekirken benim 27’ye çıkmış
Sahika90 alsk merhaba ben ozaman düşük yaptım malesef cok kücükken kaybettim. Fakat şuan 6,5 aylık hamileyim çok şükür 4 düşükten sonra 5. Hamileliğim ve allah izin verirse tamamını erdirmek için sabırla bekliyoruz 🤲🏻