Misskokulumm gurcem hmm anladım canmkendini nasıl iyi hissedeceksen onu seç tabi rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰🤲🌸
RabiaYusuf gurcem aynenn bende cok korkuyorumm suan hem normalden hem sezeryandan valla ne garip bi durummus.. Allah kimseyi dusurmesin caresizlige
gurcem RabiaYusuf bende korkuyorum canım korkmasam ınan maddı durumumda daha ıyı olsa uc dort cocugum olsun ısterım ama su korku varya herseyı alıp goturuyor Allahım saglıkla karnımdakını bır dogurayımda dıyorum baskada bıse demıyorum😂
Evakurylenko Ben de bir kaç yıl önce kuyruk sokumu kemiğimi kırdığım için sezaryen olacagım gibi görünüyor. Doğum kısmı en az kafama taktıgım kısım açıkcası nasıl rahat hissediyorsan sağlık hangisini elveriyorsa zaten o olacak. Sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Mugge_1 Esil35 ya aslında tıp bu kadar ilerlemişken artık sezeryan çok riskli bir doğum türü değil bence. Sezeryan olan ne kadar tanıdığım varsa ertesi gün ayaklandı yürüdü duş bile aldı, inşallah bizlerde öyle oluruz
lalbrk 38+2 bebek ters kordon şüphesi var ve ben de böbrek genişlemesi olduğu için sezaryen kararı aldık. Mecburiyetten yani. İğneden bile korkan bir insanım. Sezaryen konusunda şuan için hissizim. Spinal olucak. Umarım her şey hepimiz için iyi geçer ve buraya olumlu olumlu hikayeler yazmak nasip olur.
Yildizim5 RabiaYusuf bende sezeryan istiyorum normale cesaretim Yok ve alttan keseceklerine üstten kessinler eskiden zamanını sonuna kadar beklerlerdi kendiliğinden açılırdı şimdi az açıldı mı kesik atıyorlar uğraşmamak için kesilmeyeceğimi bilsem normal denerdim ama çevremde sezeryan olan herkes aşırı memnun