_Gunes_ ben iki yürüdüm mü karnım sertleşip nefessiz bırakıyordu dün acile geldim sancım çıktı ... ve 1 cm açılma var dendi ilaç tedavisi görüyorum... ben keşke gitseydim dememek için gideyim dedim iyi ki gelmişim... ben de 31+0 Dayım... bence siz de gidin içiniz rahat etsin herkesin hamileliği bir deil tabi ki benim ki sadece tavsiye..