BeYzanr Merhaba hanımlar 38+1 iz cuma günü sezeryan doğumum var ama kilosu 2.400 sizce az değil mi doktor bi sıkıntı yok herşeyi normal dedi biraz daha beklense daha iyi olmaz mı ?