Unlcsk Selam kızlar kalp atışı 140ın üstündeyse cinsiyeti kızdır altındaysa erkektir teorisi tutan var mıııııı
Esse Unlcsk benim kızımın ilk kalp atışı 142 idi ilk duyduğun önemli DİE biliyorum şimdi tekrar hamileyşm buna da ilk duyduğumuzda doktor 100civarı demişti ama daha cinsiyeti öğrenmedim