Melike37 2subat kuzu gönderdıklerınden yaptım sayfada dediki gec döllenme olabılıyor bazen adetı bekle ben 13 14. Gun buldum bu ay yumurtlamayı adetımı beklıycem en son çagre 2 gun kaldı zaten cıkmasa 15. Gun yapcam tekrar
2subat Melike37 Evet geç döllenme olmuş olabilir ben doktora gittim dün doktor geç döllenme olmuş dedi bebeğin daha kaç haftalık olduğunu tespit edemediler döllenmeden dolayı 6 hafta diyen var 6+5 diyem var 7 diyen var benim kafada oldu allak bullak