Tugba_O Tahmini doğuma 92 gün kaldi çok şükür. Doğal olarak hazırlıklar başladı ama ilk bebeğim kafam cok karişik. Ilk 3 ayimiz kış a denk gelecek sonra yaz. Kıyafet alırken kışlıklar 0-3 aylik mi almaliyim yoksa 3_6 da almali miyim kışlık. Neler almaliyim. Kiyafet evet sonradan da alinir ama ilk üç ay kışa denk gelecek minik bebekle Simdi ki kadar rahat çıkılmaz.
Tugbaolgnn Tugba_O bence 0-3 ay bende öyle yaptım zaten zamanla yeni şeylerde çıkıyor akmak istiyorsun bence alma gereksiz bğyüdğkçe aşöan daha mantıklı
pnrozblt Tugba_O Ben beşik +dolap + bebek arabası aldım kışın olacağı için 0-3 aldım ama fazla esya aldım hastane çıkısı corap filan aldım çünkü görmeye gelenler zaten esya getirecekler.
17022020 Tugba_O canım ben bi kaç 0-3 aldım bi kaç tane 3-6 aldım bence aya bakma ilkinde bebeğinin boyutunu düşün al fazla alma derim kararsızsan biraz al doğsun sonra ihtiyacına göre alırsın.Ben öyle yapacağım şahsen 🥰
Kubradem Uzun kollu zıbınlar uzun kollu tayt üst takımları alırsınız zaten hep kundağa battaniyeye sarılı olacak su an herşey uzun kollu kışlık satılıyor ilk 0 3 ay alırsınız sonra 3 6 ay alirsiniz