Alyazumra Kızlar dün gece hafiften basladı ara ara adet sancısı gibi sancı geliyo ama cok ağır değil hafif hissediyorum geciyo. Doktora gitsem mi neden acaba bu
UmudumOldun Alyazumra aynı sıkıntıdan iki gece uyuyamadım , bugün doktora gittim . Bu dönemde aşağı yerleşmeye çalıştığı için normal. Herhangi bir kanama , akintida bir renk değişimi veya düzenli sancılar olmadığı sürece normal dedi
Betullmim Sürekli oluyorss bence git geç kalmadan , erken doğum olmadan bir önlem alırlar en azından sancını durdurmak için
Betullmim Alyazumra sürekli olan yalancı olmayabilir bilmiyorum ben direkt giderdim ya da ben çok paniğim 😂
Semrasaf Benımde cok oluyo gündüz fazla yok akşam gece cok oluyo ölüyorum resmen adet sancısı 36 haftayım bende normalmi bilemedim bilgisi olan yazabilirmi akşamları sürekli vuruyor agrı 😭