busraercan merhaba. Bende calisiyorum 28. Haftaya girdim son 3 haftaya kadar calismak istiyorum. 32.haftada calisabilir raporlu alacam. Dogum sonrasina eklicem 5 haftami. Enn son verilen raporu is yerine teslim ediyosun onlarda muhasebeye sevk ediyor. Raporun bitmesine 3 veya 5 gun kala Haber veriyosun muhasebeye islemlere basliyorlar. Cunku roprun bittikten 15 gun sonra kadar Sana odeme yapiliyor. Bana toplu verecekler. Rapor bitince rapor parasi alacaz devlet ten. Bide süt parasi veriyorlar 140 tl olmasi lazim 300 de dogum parasiymis. Bu iscinin haklari ama. Devlet memuru iseniz farklıdır.