Mormenekse34 bende öyleydim canım birde düşük yaptım 3 ay sonra yine hamileyim şimdi 10 haftalık darısı isteyenlere olsun inşallah son ay hiç aklıma gelmedi tatildeydim zaten döndüm hamile olduğumu öğrendim adete 1 gün kala silik çizgi çıktı İnan herşeyin bir zamanı var ve benim çocuğum olmaz ben anne olamam gibi boş düşüncelere girmeyin Hamile kalmadan önceki zamanları iyi değerlendirin bol bol gez toz eğlen ilk 3 ay zor oluyor 😭