Yumos11 Benim hiç bulantım olmadığı halde kendi pişirdiğimi asla yiyemiyodum bi 10 gün kadar evde sıkıntı çektim dışarda yedik kaynanamda yedik falan. Annemlerin yanına gittim ben de 1 ay kadar kaldım o dönemde de hepsi geçti eve gelince her şey normal geldi yani. Ama eve karşı niye öyle bakıyosun acaba. Psikolojiktir muhtemelen ya. Hayırlısıyla evladınla bi gel evine her şey düzelir bence😊