Srprz Merhaba güzeller :) 23. haftamıza girdik artık yavaş yavaş alışverişe başlayacağız. İlk bebeğim. Size sormak istediğim kıyafet 0-3 aylık mı yoksa 3-6 aylık mı alayım ilk 3 aylık dönemi kış sonra yaz geliyor. Arkadaş çok çabuk büyüyor 1 haftada bile dedi 3-6 aylık al dedi. Yardımcı olursanız sevinirim. Diğer sorum ise müslim bezler kaçar adet almalıyım? Mutlaka al dediğiniz bir marka ve ürün ? Bebek arabası için doona muadili bir ürün var Mıdır? ( malum fiyatlar :)) Bebek için nasıl bir yatak önerirsiniz mobilyasından bahsetmiyorum sağlığı için yatak markası ? Son olarak teşekkür ederim 🙏🏼 😊🤗
Mervednr Srprz biz ilk hafta 0-3 leri giydik daha sonra 3-6 ay zıbınlara geçtik. Çok fazla kıyafet alma bebeği gördükten sonra alırsın. Bizimki büyük doğdu aldıklarım olmadı çoğu. Tekrar alışverişe çıktık. Müslin bez en az 4 tane olsun. Penye battaniye en az 5 tane olsun. Ben ilk 3 ay reflü yatağında yatırmayı düşünüyorum şuan 27 günlük 27 gündür elim ayağım oldu reflü yatağı resmen. Çorap al bol bol. Eldivenleri alırken lastiklerine bak elinden çıkmasın. Bide kış bebeği olacaksa uzun kollu yandan çıtçıtlı zıbın al
zcolak Srprz bizim çocuğun boyu uzun olacağı belli olduğu iÇin daha 3-6 almaya özen gösteriyorum. Hem büyükte olsa içinden kaçmıycak nasıl olsa 😂 bebek arabası iÇin bir önerim yok maalesef ablamdan aldım bende yeğeniminkini kullanacağız.
ceylanonur Srprz kendinden eldivenli tulumlar al ilk 15 gün 0-3 sonra 3-6 bebeğinin boy ve kilosuna göre bencede çok fazla alma hemen büyüyorlar eldivenden çok kendinden eldivenli tulumlar var kesinlikle daha rahat edersin
Minik_Hanim Srprz o bebeğe göre değişen bi durum. Benim kızım 2840 doğdu her ay 1 kg almasına rahmen ilk ay 0 3 ler bile büyük durdu üstünde. Carters ve h&m den aldığım newborn ve 0-1 ay zibinlari giydirdim esnek oldukları icin çok da uzun süre giydiriliyor..
Sghslove Mervednr ben müslin bezini 1 tane aldım çok mu almak gerekir çorap aldım bol bol 32+6yım daha yeni yeni alıyorum 😀
asilkartal Müslin bezleri ebebekten aldım ben 30 lira falandı çokta yumuşak hoşuma gitti ben 3 adet aldım sizede yeter diye düşünüyorum. 0-3 ay 2 adet tulum (tam takım) 0-3 ay 4 adet takım (altlı üstlü takım eldiven şapka önlüğü bulunuyor içinde.) Yeterli olacağını düşündüğümden almadım başka takım. Gittiğinde hoşuna giden bir kaç alt üst body tayt şeklinde beğenirsen 2 üst altta öyle alırsın başka birşeye gerek kalmaz sanırım. Çoraplı taytlar var çok rahat olur diye düşünüyorum. 4 adet kilolu çorap, 10 adette normal çorap aldım. Ağız bezleride indirimde ebebekte. Yenidoğan olarak bu şekilde. Diğer herşeyini 3-6 6-9 şeklinde aldım. Kalıplara da dikkat etmek gerekiyor tabi bazı 3-6 ürünler yenidoğana yakın oluyor kalıbından ötürü. Anlayacağınız çok eğlenceli saatler sizi bekliyor 8-10 saat avm den çıkmamıştık biz o kadar muazzam hisler ki Allah herkese nasip etsin inşallah. Size iyi eğlenceler. İyi alış verişler. 🙏🏻
asilkartal Srprz aslında sağlık açısından düşünmedim hiç, ben 2 buçuk, 3 yaşına kadar yatırabileceğim bir beşik arayışındaydım. Çilek mağazasından romantica serisini aldım. Bu ayın sonunda gelecek inşallah. 😊
Poyraz_basak ceylanonur aynen kendinden eldivenli olanlar daha iyi yoksa boyna eldiven takmak zorunda kalırsın 😊 burun Aspiratör almayi unutma kurtarıcın olucak boydan ayaklı tulum yerine ayaksiz olanlar ve alt üst olanlar daha kullanışlı inan tulumlari 1 kere giydirebildim cogunu giydiremedim bile okadar hızlı uzuyorlar 😊
Svldlrbsy Sghslove bende öyle basladım yani o haftalarda ama müslin bez cok amaclı cidden ben 5 tane aldım hiç olmadı 2 tane flan daha al sen
Sghslove Svldlrbsy tamam canım mutlaka dikkate alıcam eksik hiç bitmiyor aklımda bir sürü şey var hastanede olmazsa olmaz dediğin ne var peki ? Göğüs pedi al dediler lohusalık nasıl aldın çok pahalı ve çok çok süslüler ben sade bir şeyler istiyorum