Deletedmom315 11.haftada kanamam oldu kese yanında olmuş 1 gece hastanede kaldım 2 gün önce 13 haftaya girdik ve tekrar lekelenmem oldu uzun bi süre yatmam gerekiyor galiba hamileliğim yatarak geçecek 😔 mide bulantım hiç olmadı çok şükür hala da yok ama kasık ağrılarım çok oluyo bıçak batması gibi. Sizde de var mı kasık ağrıları acaba?