Edapkdmr Herkese merhaba bugün kontrolden geldim suyum gayet iyiymiş nstde bi problem çıkmadı bebeğimin kilosu 33+4 deyken 2 kilo 249 gram dedi kilosu buradaki paylaşımlara göre cok az geldi bebeği bu kiloya yakın olan kaç anne var bide ne yiyorsunuz nasıl besleniyorsunuz bebegin kilo alabilmesi için ne yapmalıyım şimdiden teşekkür ederim 🙏
Sghslove Edapkdmr bence az değil ben 32+6 yım 1940 gram dediler dün ama kilosu için iyi dedi doktor bana
Cansellaslan Edapkdmr 32+2de gittiğimde 2250gramdı kilosu ve normal olduğunu söylemişti doktorumuz özellikle kilo alması için ekstra birşeyler yemiyorum gayet normal besleniyorum😊