Ebru Ay inşallah ya düşünmemeye çalışıyorum ama korkularıma engel olamıyorum. Daha önce 5.5 aylık bir erken doğumum oldu ve bebeğim yaşamadı. Yine aynı şeyler olacak diye çok korkuyorum. Ama böyle örnekleri duymak da beni rahatlatıyor. Çok teşekkür ederim 😊