Hndeaydn 12+4 te doktor randevum vardı Doktorum tam emin olamamakla birlikte kız bebeğe benziyor dedi sizce doğru olabilir mi anlaşılır mı cinsiyeti?
Ozcifci Hndeaydn banada 12 de kıza benziyor dedi bakalım bi daki ay degisecek mi kesi mi dedim kesin değil dedi😊
Deletedmom315 Bende en son gittiğimde tam 13 haftalıktı iyice bakındı bakındı ters yatmış cinsiyetini göstermiyor dedi tam son kez bakarken konuşma esnasında yüksek ihtimalle erkek birşey gördüm ki söylüyorum dedi 🤭 bir dahaki gidişim 17 haftalıkken olcak bakalım, hayırla gelsinler.