Mutiiii bende 1ayi bekleyemiyordum hep acaba birseymi oldu diyordum . Normal yani sabirsizlik ☺️ ama şimdi hareketleri dolu dolu hissettiğim için o kadar sabırsızlanmiyorm. Zaman geçtikçe hareketler kıpır kıpır oldukça hep seninle olduğunu zaten hissediceksin☺️☺️