Caglagorkem https://hizliresim.com/p/yukle Canım anneler geçen hafta cinsiyet tahmini yapmıştık bir çoğunuz erkek Dedi hatta kız diyen bir kişi idi sanırım tebrik ediyorum hepinizi doktor erkek dedi 😂 ama daha 14. Hafta kız aşığı ben alışveriş için beklemeliyim sanırım değil mi ??
Gigi89 Caglagorkem hayırlı olsunnn:)) ijincii bebişeee kız kardeşi olur inşş. Şimdilik toromancığa mavişleeer papyonlar🥰🎈 sağlıkla gelsin inşallah