Baklava Begum100 benimde haziranin ilk haftasi girunuyor ama o zamana kadar kalabilicegimi sanmiyorum 😏 6+6 yiz bu gun.ve sezeryanla olan 8 bucuk aylik bi oglum daha var ins dikişlerde sorun olmazsa hazirani beklicez.
Begum100 Benimde 6+5 kızlar ilk gebeliğim içimde bi huzursuzluk oluyor ki çok istiyordum hamileliği mide bulantısı ve keyifsizlik hissediyorum sizde durumlar nasil
Baklava Begum100 bende mide bulantisi biran once gecsin istiyorum.13.haftada filan geciyir benim.oy zaman gecer mi bilmem
Dilaraeymen 4 haftalık olduk. Daha kese vs göremedik ama sağlıklı bi şekilde ilerlerse 30 haziran gösteriyor😍
Sule-yon Burdayızzz👶🏼 4+3üm bende henüz keseyi görmedim. Bugün betahcg 724 çıktı. Sizlerin ki kaç? Ve kaçıncı hafta keseyi gördünüz?
Begum100 Benim hamileliğimi öğrendiğimde adetim 2 gün geçmişti beta hcg 724 çıkmıştı şuan kese görünmez dediler 4 gün sonra gittiğimde kese göründü beta hcg 2000 üstündeydi kese 6,5 mm yazıyordu kese normal mi küçük mu bilmiyorum dr bisey soylemedi