1994ozay geçmiş olsun ama idrar yolu enfeksiyonu ciddi bir durum, ayrıca ilaçların zararı yok.. Enfeksiyon daha da zararlı, arkadaşın dediği gibi, aksatmadan içmek lazım, her hamile en az 1 kez geçiriyor, 9 Ay boyunca ilaç kullananlar var, acil şifalar 🙏