Deletedmom029 gecmiş olsun benımde ıkıncı hamılelıgımde cıktı anjıo ve 3 amelıyat oldum sımdıye kadar bende sabah aksam oksapar 4000 be ecoprın 150lık kullanıyorum başım devamlı agrıyor devamlı acıllık oluyorum parol serum takıyorlar banamısın demıyor aglıyorum başımı kesın dıye en son care dıkloron takıyorlar yada ıgne hatta gecen gun dayanamıyorum öldürücem kendımı dıyerek gıttım kırmızı recetelı ıgne yaptılar kucuk doz oda kesmedı hıc bır sey kesmıyor yada bu mıgren degıl dıyorum cunku mıgrenım bu kadar uzun surmez mesela bugun 5. Günüm agrım gecmıyor akapuntur yaptırmayı düşünüyorum artık haftada yada 10 gunde bır atak gecırıyorum oda en az 4/5 gun suruyor hıc bısey fayda etmıyo boyle nasıl gecıcek hamılelıgım bılmıyorum 😢😢😢