Merhaba arkadaşlar, 25. Haftamdan beri kasılmalarım yüzünden yatak istirahatim vardı zaten ilaçlarla serumlarla baskılanıyordum. Tam 31+0'da rutin kontrolüm vardı, oğlum bize şaka yaptı, kalp atışları çok ani inişlerle 60 lara düşmeye başladı cimcime kızımla sığamadılar. kordonuna baskı yapıyormuş o yüzden de kalp ritmi azalıyordu aniden. Doktorum canım doktorum iyi ki dediğim insan, acil sezeryana aldı. Spinal oldum ilk başta hiç istememiştim ama iyi ki spinal olmuşum dedim. Ameliyathanedeki herkes o kadar iyi ve destek vericiydi ki, anestezi uzmanım ameliyat boyunca elimden tuttu her anı tek tek anlattı. İyi ki almışlar bebekleri oğlum stresten kakasını yapmış. Evet şimdi küvezdeler ama küçükler diye. Kızım kendi kendine nefes alabiliyor, oğlum ise makinaya bağlı değil sadece burundan destek veriyorlar. İkisi de çok iyi, hamile annelerim kendi bebekleriniz için dua ederken bizi de unutmayın lütfen. Küvözde kalacakları süre benim için önemli değil yeterki sağlıklı olsunlar 🙏🙏🙏