ikranrcakr Kızlar 5 gün önce bir kan geldi adet oldum sandım ama adet sancısı gibiydi ve kasıklarım belim çok kötüydü ped aldım ped batmadı hiç yoktu peçeteyle baktım yoktu ne olabilir
FZehraColak ikranrcakr benim adetimden 3 gün önce gelmişti. Adet olmadan önce kahverengi leke gelir ya aynı onun gibiydi. Adet oluyorum yine diye çok üzülmüştüm. Karnımda aynı adet olacakmış gibi sancılar vardı. Ama hamileymişim. İnşallah bebek vardır.
A_y ikranrcakr ama sen testi 2 hafta önce yapmışsın o az dediğin kan 5 gün önce gelmiş tekrar bi idrar testine bakabilirsin yada adet dönemini bekleyebilirsin 🤗
MuziceAnnesi Benim de adetim 3 gün geçti az önce lavaboda bende biseyler gördüm ama tam emin değilim peçeteyle sildim gelmedi belli belirsiz bişeydi 🤷♀️ bende bekliyim burada 🤭