Kızlar ayın 5i olan günlük sütü 6si gecesi içtim 1gunluk tarihi geçmişti ama dolap çok soğuk ve tadı da birşey yoktu. Gece wc ye kalktım. Su içtim tüm suyu kustum. Su icemiyorum simdi. Hafif mide bulantısı var çıkarmak istiyorum ama çıkaramıyorum. Lahana ve yaprak sarması yemiştim. Hiç tarihi geçmiş süt içen oldu mu ? Doktoruma sabah sorarım ama başına gelen var mı sormak istedim. Bebeğim de etkilenir mi acaba? Çok ağır değil ama bilmiyorum işte süt zehirlenmesi bi kaç gün sonra a bile çıkarmış önlem almalı miyim? Acil serum gibi?