Sibl8 canım eğer tamamen organik olduğuna emin değilsen sokak sütü dediğimiz sütleri tüketmemen şahsi önerim. Ben 2 sene kadar süt ürünleri firmasında çalışan biri olarak üzülerek şunu söylüyorum ki işletme sütlerin de bir çoğunun içine çok fazla hile giriyor. Ya su ya süt tozu mutlaka kâr etmek adına bir yerlerden kısıyorlar. Çok uzun zamandır sek süt kullanıyorum diğerlerine nazaran çok da memnunum.