Menis21 Daha doğuma 1 hafta varken suyunun gelmesi ile gece saat 02.00 de kendimizi hastanede bulduk . Sabah doktorun gelmesi ile hemen sezeryana alındım.Ve.... Karama Kavuştum.Burda okuyup okuyup acaba benimki nasıl sonuçlanacak diye merakla beklerken kısmet böyle imis. Darısı tüm bebegini bekleyenlere ....
Deletedmom0098 Menis21 gözünüz aydın Amaliyat sırasında acı hissettiniz mi uyuşmama gibi bişey oldumu
Menis21 Ademnilay 3.200 gr. Doğdu canım normalde haftaya pazartesi alacaktı. Ama suyum fazla ve bebek haftasına göre iri idi bide aşağıya baskı vardı çok son muayene de ...
Menis21 Deletedmom0098 Genel anestezi oldum o yüzden hiçbirşey hissetmedim uyudum uyandım ikinci genel sezeryan doğumun ve ikincisi çok daha iyi geçti. Sonrasında biraz ağrı acı oluyor tabiki de ama ağrı kesiciler le oda geçiyor.
Anneee3 Deletedmom0098 sat göremi 37 haftalik doğurdunuz yoksa ultrasona göremi yaşınız uzun olsun bu arada sağlık la sihatla büyütürsünüz insallah