mhrcankrkylmer 23+6 haftalık hamileyim daha öncede kendi kendine göğsümden süt geldiğini farkettim hiç ellemedim ama dünden beri özellikle sol göğsümden kendi kendine süt geliyor üstüme çıkıyor aynı durumu yaşayan arkadaşlar varsa yazabilir mi bu normal mi?
Ecetoksz mhrcankrkylmer oğlumda 5 aylıkken göğüs pedi kullanmaya başlamıştım okadar çok geliyordu. Doktora sorduğumda sütün bol olcak demek ki kötü birşey yok demişti gerçektende çok sütüm vardı yüne öyle olur inşallah😊
mhrcankrkylmer Ecetoksz anladım teşekkür ederim sağ olun benim de bol olabilir o zaman zaten anneminde çok oluyormuş ona çektiysem demek ki😊😊😊
OglusumuBeklerken Bendede var uzerime bulasiyo hep iyi biseymis ama dokunma dediler ilk sut cok onemli diye ben 31+3 oldum🙂 ama ozamanlar sadece sari sivi geliyodu benden kabuk kabuk oluyodu daha yeni sut gelmeye başladı
Zeytin OglusumuBeklerken benim de sarı sıvı gibi oluyor kabuk tutuyor, çok sevindim süt olmasına ilk bebeğimde sütüm olmamıştı. Ama ben göğüs ucumu temizliyorum banyoya girdikçe, tıkanır diye düşünmüştüm, temizlememek mi lazım acaba 🤔
mhrcankrkylmer OglusumuBeklerken evet bana da elleme sıkma dediler ben de ellemiyorum zaten vücudumuz bebeklerimize süt vermek için bir an önce hazırlanıyor demek ki😊😊😊