Asyfrathan27 aslında güvenilir site, eşim sürekli oradan alışveriş yapıyordu ancak son zamanlarda gelen ürünler gümrüğe takılmaya başladı sorun çıkıyor. Bir de ptt kargoyla posta kutusuna bırakılıyordu gelen ürünler free shippingti ama artık ptt kargo ücret almaya başladı, nerdeyse ürüne ödediğiniz para kadar bir de ptt kargoya para ödüyorsunuz tabi gümrüğe takılmadan elinize ulaşırsa.