Esra_benzek Delal123 evet ya ordada o sıkıntı var sürekli değişiyor doktorlar etlik zübeyde hanımdada öyle sürekli farklı doktor
Sudenazxx Delal123 b size bisey sorabilir miyim iki gündür belimde ok.fazla ağrı var dinlenince bile geçmiyor. Bide ara ara adet sancısı gibi giriyo. Sizde de oluyor mu bu sorunlar.
Sudenazxx Esra_benzek ben bazen kontrollere zubeyde hanıma gittim. Kontrollerinden çok memnun kaldın. Iki gün önce de bir arkadaşım etlik.ubeyde hanım.hastanesinde doğum yaptı çok.memnun kaldı.
Delal123 Sudenazxx bende de oluyor üşüttüğüm zaman belim çok ağrıyor ama artık kalın giyiniyorum olmuyor şükür. Belim öyle ağrıyor diye gittim hastaneye yatırdılar ama hastanede çok sıkıldım onlar yalancı sancı oluyormuş canım