hndgkct Kızlar 5+3 üm dün gece yatarken bir karın ağrısı oldu şiddetli bir şekilde ama kanama lekelenme vs. Bir sorunum olmadı çok şükür şuanda herşey yolunda sizinde başınıza geldi mi bu şekilde karın ağrısı ? Üşütmüşte olabilirim öyle de düşünüyorum 🤔 sizlerde de bu dönemlerde sık karın ağrısı oldu mu
Esra_benzek hndgkct 7+2 yim bendede çok oldu canım ama şu iki gündür geçti ilk zamanlarda çok olmuştu banada doktorum normal demişti rahme yerleşme olduğu için ağrı oluyor dedi
17022020 Canım o dönemi hatırlamıyorum ama ben şuan 23+3 deyim geceleri sabahları baya ağrıyor kesik kesik tabi.Arada bir ağrıyorsa sorun değil ama dinmiyorsa ağrısı mutlaka doktoruna görün 🙏🏻
hndgkct 17022020 yok dindi kuzum yani 1 saat kadar devam etti o şekilde tuvalete falan gittim hani kanama vs. Varmı diye bir sorun yoktu sonra dindi ara ara oluyor öyle demek normal 🙏 tabi ki çok ağrırsa dayanamıcak gibi mutlaka giderim doktoruma 🙏
hndgkct Esra_benzek evet doğrudur bana da dedi doktorum aynı regl olcakmışın gibi ağrır dedi dün benim biraz daha şiddetli ağrıyınca korktum yine sizlere sormak istedim canım bu aralar böyle olması dediğiniz gibi yerleşme olduğu için bence .
Ayse4242 Hamileligimin başından ber karnım agrır kac kez gittik acile bsey cıkmadı gayet iyiyiz 37+4olduk
Sun Canım bendede çok oluyo şuan 9+ 4 üm ama 5.haftadan beri çok ağrıyo özellikle üşüyünce ayaklarımı socak tutuyorum evde battaniyeyi üstümden eksik etmiyorum sende sıcak tut kendini üşütme
Guliguli 5+2 yim sabahlari cok siddetli adet sancisi gibi sancim oluyor tansiyonum dusuyor bayilcak gibi oluyorum geceleri ve sabahlari uyuyamiyorum cok kotu 😢