Edakykn canım asıl tedirginlik tansiyonunu yükseltir o zaman sorun yaşarsın. Güzel güzel geçir hamileliğini. Gebelik zehirlenmesi yaşayan birisi olarak şiddetle tedirginliğini atmanı öneriyorum. İnan saniye başı aklımda olduğu için tansiyonum hiç inmedi aman deyim kendine çok dikkat et ve kafandan bu düşünceyi at. Tansiyon ölçer al günde üç kere ölç öyle takibini sağlayabilirsin