Smybgrack Kızlar akıntı için fitil kullananlarınız varmı varsa bana yazabilirmi doktor fitil yazdı ama henüz almadım kullanıp kullanmamakta kararsızım nasıl kullanacagımı bilmiyorum
Tutku92 Smybgrack hamilelikte akıntı normaldir. Ama ben vagihex kullanıyorum. Hamileler için en iyi en güvenilir fitil. 36 tl fiyatı. Sigorta karşılamıyor. Kullan
[silindi] Smybgrack doktorum bana vagihex yazdı kullanıyorum vajinal tablet umarım sanada yararı olur
Dryl Smybgrack bana mantar için vermişti tek kullanımlık fitil. Akıntı için genelde normal diyorlar. Sizinki çok mu fazlaydı
Ftmemne Smybgrack vajinadan içeri atacaksınız itebildiğiniz kadar itin. Gece koyun yatarken. Sabah koyu kıvamlı akıntı gelir nprmal merak etmeyin. Bebeğe bir zararı yok ,olsa doktor verir mi? Mantar ve enfeksiyonun daha çok zararı var
Tutku92 Smybgrack cesaret edemeyecek bir şey yok. Zararlı değil yani. Akıntı belli bir süre sonra kaşıntı verecek sana kullanmazsan. Ondan sonra da sen rahatsız olacaksın. Bir an önce başla ki, rahat edesin
Esraygtf Smybgrack bende kullandım ve çok çok iyi geldi muhtemelen vajinal yol ile alacaksınızdır. Korkmayın her hangi bir zararı yok bebeğe olsa doktorun verir mi hiçç
Smybgrack Ftmemne evet benim akıntım kötü kokulu oluyor doktorumda gece yatmadan koy dedi akıntıyı önler geçirir değilmi sabah ki akıntı çıkmu oluyo peki ne zaman geçiyo
Smybgrack Ftmemne bu ilşkiye girildiği yerden değilmi kusura bakmayın soruyorum böyle ama bilmediğimizden ne yapalım 😚
MerveOzgeAk1453 Smybgrack kullanabilirsin bende kullandım.Fitiller rahim içerisinde eriyip kayboluyorlar bebeğe ulaşmıyor.Akıntının İlerlemesi iyi değil tabi kullan oyüzden.Hemen geçer sıkıntın kalmaz.