Dudus ya açıkçası bende doğum korkusu hiç yoktu çatı muayenesinden sonra olmaya başladı hatta çatı muayenesi olacağım gün tansiyonum 15e çıkmıştı. Bi arkadaşımla konuştum az önce beni çok rahatlattı hayvanlar doğum yapacak yer arıyor aslında kendi kendilerine yapıyorlar yani bu kadar dolay bir şey dedi. Sürekli kendimize telkin vermek lazım. Yaşamak değil de zihinde düşündüğümüz gerçekten çok daha korkutuyor insanı...