Adile_demr 4 aydir deniyoruz ama bebek hayla yok bu ay ovulasyon testine baslicam bu sekilde hamile kalan oldu mu olan kacinci denemede hamile kaldi acaba
Esraea Adile_demr ben kullandım ben adet dönemim çok düzensiz olduğu için ovulasyon testi aldım Ama o sıra prolaktın hormonundan dolayıda tedavi görüyordum düzenli kullanmalısın ve üç gün devamlı ilişkide bulunmalısn
Beyzauyar Adile_demr 2. Denememde hamile kaldım ondan öncesinde 6 aydır bebek istiyorduk ama yumurtlama gününü hep kaçırıyormuşum sanırım mutlaka ovulasyon testlerini denemeni öneririm 💕😊