Yazey bende iki bardak çikolatalı süt içmiştim napim hastane çok güzel yapıyordu benimkinin kalbi 200 lerde doktor yatış veriyoruz 3 saat kontrol dedi süt içtiğimi dedim tamam o zaman bir saat dedi sonra normale döndü yani aç gitmek ve tatlı sıkıntıöı 😂