__birafitap__ hiç birsey kullanmadım tedavi de olmadım ne verirse rabbim verir ne alırsa rabbim alır dedim ve Allah’a bıraktım eşim çok üzülüyordu her ay ben kısırım çocuğum olmuyor diye ağladığını bilirim ben hep dua ettim hayırlısı neyse o olsun dedim eşime teselli verdim olmazsa yuvadan alır bi yetim sevindiririz dedim 8. Ayımda ögrendim sabah 7 de hamile olduğumu 😍😍😍