Cancancan ya tabii ben orada belki sert bir ifade kullandim. Herkes istedigi gibi yapabilir. Aslinda merak ettigim yani herkes mi yapiyor artik. Kurtulus yokmu😊 yapmazsam hastanede ne biliyim eksikligini hisseder miyim acaba diye dusunuyorum. Zaten her sey cok masrafli geliyor. Bebeklerimizin uzerinden somuruluyormusuz gibi hissediyorum bazen ya. O da lazim bu da lazim diye. Benim kendi dusuncem. Ama asiri abartili olanlari ozenti buluyorum yani net. Beni ilgilendirmez tabiiki ama bu da benim dusuncem. Olsun ama ekonomi canlaniyor bir yandan da oyle dusunmek lazim.