Kuzeyufuk
Merhabalar kızlar ben dün Hsg çekildim ve adetin 2.günü Doktorum Klomen başlatmıştı hsg de rahmimde hafif eğrilik çıktı Doktorum yumurtalarımı da kontrol etti ve çarsamba günü çatlatma iğnesi vurul sonrada akşamına ve cuöa günü ilişki olsun dedi kızlar peki sizin bu konuyla ilgili bilginiz nedir