melikeb10 ben en başından beri çekiyorum kaburga ağrısını ve kalça ağrısını ama sonuç olarak bitiyo her türlü canım sırt üstü yat kollarını kafana doğru uzat arasını ac sürekli bir nebze rahatliyo ayaklarını da hareket ettirdiginde kalçan rahatliyo 37.haftamdayim anca sırt üstü egzersiz yapa yapa hafif rahatlayarak geldim çok iyi biliyorum o ağrıları hala cekiyorum sanki ayağıyla kıracak gibi yittiriyo içerdeki canavar 😊😊😊