Seymabln
Öncelikle çok geçmiş olsun
2 kez kürtaj olmak zorunda kaldım. İkisini de devlette yaptırdım. Kazıma diye bi işlem yok vakumla yapılıyor. Şehrinizdeki devlet hastanesine ait doktorları araştırarak gidebilirsiniz. Özelde boşu boşuna ücret ödemeyin derim. Ben eskişehirde yaşıyorum ve çok memnun kaldım ama maalesef il il doktor doktor değişebiliyor 😔