gizembas Kizlar yarin doktor kontrolumuz var 15 haftaligiz tam sizler kac haftada kesin ogrendiniz ben de ogrenir miyim acaba cok merak ediyorum 🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Senaburak gizembas ben de 15 te öğrenmiştim😍 kız olunca biraz geç gösteriyor kendini doktorda emin olmak için bekliyor ama erkekse 12. Haftada söylüyorlar hayırlısı olsun insallahh🤲🏼♥️
Zeyk gizembas bebeğin gösterirse bence ogrenebilirsin zaten 16 dan sonra daha sağlıklı sonuçlar söyleniyor. Ben de 14+larda öğrenmiştim oğlumu 💙