Yasemin111 30+5haftalik hamileyim bu hafta kalça kemigime bıçak saplanır gibi yürüdükçe hareket ettikçe ağrı giriyor kontrolum de bir ay sonra başına gelen oldumu böyle bir ağrı ne yapmak gerek??
BirVeraAnnesi35 Yasemin111 bnmde o haftalarda olmuştu magnezyum kullanınca geçti canm doktoruna danış eğer kullanmıyorsan
Fatosduzgun55 Yasemin111 malesef bende de var 34+4üm ama sürekli değil uzun sure oturup kalkdıgımda yada uzun sure ayakda kaldııgımda bıcak saplanıyor ve bacagımı atamıyorum. Druma sordum normal olucak o kadar dedı😑